eva-lenas

Alla inlägg under december 2013

Av Evalena Hammarberg - 31 december 2013 23:31

Ring in de nya året :)
2014 ska bli ett bra år. Som vanligt (som alla andra nyårslöften jag haft men aldrig fullföljt) så ska ja även de här året äta nyttigare, minska ner socker intaget drastiskt och börja träna igen. Bli mer fit.... hmm.. De måste ju firas ikväll med flottig mat å onyttiga go-saker :p
Nä men seriöst så MÅSTE jag göra nåt åt de här dö fläsket som bara hänger överallt!

Jag å gammgubben min firar väldigt lugnt och alkoholfritt ikväll. Elise palla inte vara uppe till 12slaget. Hon däcka redan kl 19 :)

Hoppas alla får en riktigt rolig kväll!
Gott Nytt År!

Pussåmussåhej

På nyår får man dricka saft :)

Hemmagjord potatisgratäng, ugnsstekt oxfilé, svampinjoner, gräddsås å vitlöksdressing. Yam!
Och eftersom vi vill vara så nyttiga som möjligt i den här familjen så hade vi ju även lite sallad oxå ;)

Lägg märke till frukten i bakgrunden!

Och nu säger Bork gonatt! :)

Av Evalena Hammarberg - 30 december 2013 22:38

Fina fina djur! <3

Av Evalena Hammarberg - 29 december 2013 18:00

Då blir vi med valp eller vad de kallas? :) vi ska iaf hämta våran lill-kille då! Ska bli så kul. Fast gruvar mig lite. Valptiden är ju inte bara gulligull hela tiden. Många vakna nätter och små olyckor överallt. Men mest gulligull är de väl. :) Får hoppas Elise och han kommer överens.

Imorgon kommer bilder :)

Av Evalena Hammarberg - 28 december 2013 18:08

..så ska ja äntligen sätta mig under nålen igen:)) ska bli såå spännande! Har nästan glömt hur ont de faktiskt gör! Och på fredag fyller jag år. Wiihoo! Haha. Undrar hur man ska fira de då?

Snart börjar shrek. Å ja har köpt chips, dipps and ā Coca-Cola ;) YAM!
Mattias får icke smaka! He he

Hejhej!

Av Evalena Hammarberg - 27 december 2013 15:53

Tralallalalala..
Idag har vi en mys-dag med mamma mu å kråkan. Jag har fortfarande feber å är väldigt täppt..

Sån tur att Elise är på go humör. Då känns min förkylning redan lättare :) nu ska vi börja med nån middag. Fajitas stod det på menyn. Mums!

Av Evalena Hammarberg - 26 december 2013 21:33

Hm.. Ja känner mig lite dagavill så här i mellandagarna. Men jag tror bestämt att det är torsdag idag. Va ut en sväng på eftermiddagen. Elise provade sin nya snowracer som hon fick av Aahka och Ajja Ulf igår :) super nöjd tjej! Mattias letade upp varje liten nedförsbacke för att få åka lite! :)

Nu kikar vi på "vad kvinnor vill ha" och dricker te. Ja har gått å blivit så jäkla förkyld! Synd om mig nu. :( å sen för att få klaga lite till så har jag haft en låt på hjärnan hela dan.
"Hej, jag heter Bengt och jag jobbar på en krabbfabrik, jag har en fru men inga barn. Och en dag sa min chef till mig hej Bengt, är du ledig? Jag svara tryck på knappen med din högra hand. "

Nu ska ja tycks lite synd om mig själv sen blir de sängen. :) gonatt!

Av Evalena Hammarberg - 24 december 2013 21:57

Nu är en del av julen avklarad. I morgon åker vi till svärmor å firar mer. Så nöjd med allt! Riktigt lyckad jul :)

God Jul!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27 28 29
30 31
<<<
December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards