eva-lenas

Alla inlägg under december 2015

Av Evalena Hammarberg - 21 december 2015 18:56

Idag har vi varit inne nästan hela dagen. Tog med mig Elise och Thelma och skulle ut och gå. Halkade fram till postlådan och konstaterade att det var för halt.. Gick hem och kika på sunes jul istället. Mysigt de oxå. :)

Gruvar mig för att åka till stan och handla dom sista julklapparna.. Lite folk det kommer va på onsdag :-O Men men.. Ja får skylla mig själv som väntar till sista dagen..

Nu ska vi lägga barnen och sen har jag fått den stora äran att klippa mumsen min :) vår överenskommelse var, att om han fick spara skägg så fick jag välja hans frisyr :-P spännande :))

Bjuder på lite familjebilder. <3

Av Evalena Hammarberg - 11 december 2015 11:47

De är så mysigt med jul. Speciellt när man har barn. Elise är så glad, går omkring och nynnar på julsånger mest hela tiden :)

De har inte hänt sådär jätte mycket senaste tiden. Vince har fyllt år så vi har varit på kalas. :) vi har varit till Finland och vi har bakat tunnbröd :)


Just ja. Träningen går bra. :) såå härligt att få komma igång igen!! Nästa bild jag lägger upp (om några månader) ska visa stor förändring. Hoppas jag :)

Ikväll står jag i baren i Kaxås. Kul att testa på de :-)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards