eva-lenas

Alla inlägg under januari 2014

Av Evalena Hammarberg - 30 januari 2014 20:12

Jao! :)
Var en sväng till in på mans ruin. La till lite liljor på armen sen blev de även en tato på halsen, kommer bild på den i morgon när plasten är borta :)
Nu ska ja koka te och sen kika vidare på nybyggarna.

Muss! :-*

Av Evalena Hammarberg - 28 januari 2014 16:19

Idag har jag och mamma verkligen unnat oss. Vi har varit på spa hela dan! Fått helkropps massage, ansiktsbehandling och badat i bubbel! Riktigt nice :)
Nu väntar jag på att mammas behandling ska bli klar sen ska vi ner på stan och äta middag.

Hejhej!

Av Evalena Hammarberg - 20 januari 2014 19:57

...för fel på mitt jävla humör? Är typ arg å irriterad hela tiden :( får se hur de känns i morgon. Ska in till stan och ta nya prover. Kanske bara behöver komma hemifrån några timmar för att humöret ska bli bättre :)
Idag har ja inte gjort nåt.. Typ.. Kaja kom hit kl10 å sa: idag ska jag vara med Elise! :) så vi packa med en liten väska och sen drog dom.. Skönt för Elise att slippa umgås med en sur mamma, men kanske inte lika roligt för mig.

I min ensamhet idag så försökte jag att hitta på nånting. Så jag blekte tänderna :) får se imåra om de blev nån skillnad.

Nu är de farmen. Sen blir de dusch å läggdax i tid.

Gonatt!

...just de. Fick ju snusa bäbis för nån kväll sen. Pixie kom å hälsa på en sväng. :) Så otroligt fin! Ja vill ha bäbis igen!! <3

Av Evalena Hammarberg - 18 januari 2014 00:18

Hunnit med mycket idag.
Först hc som vanligt, sen lämna Elise på dagis. Sen iväg på hc igen för att fixa till sjukskrivningen på 50%. Efter de åkte ja in till stan. Hämta upp Marie i farten oxå. For in på möte sen blev de handling på Ica-maxi. Hem igen och då kom Jennie förbi. Bjöd henne på mat, Yoks mat iof men hon blev nöjd iallafall tror jag :). Efter maten tog vi å våldsgästa Marie. Hon bjöd på te, chips å dipps. :)

När ja kom hem igen så tände ja alla ljus som finns i huset å myste ner mig i soffan, väntade in Mattias som var ute å skotta gårn. Sen satte ja igång en skräckis. Mattias blev skit glad... Eller nä.. Han HATAR skräck filmer. Hehe :-) insidious 2 blev de iaf. Usch...

Och som vanligt efter att ja tjatat till mig en skräckfilm så slutar de alltid med att ja typ grinar och vågar knappt röra mig. Mattias blir skit less på mig för ja följer efter honom vart han än går.. Men men.. Har lyckats ta mig upp i sängen å ska väl försöka sova lite nu då..

I morgon drar vi till svärfar som fyllt år. Kul för Elise att få träffa faffa :)

Gonatt!

Magen <3

Av Evalena Hammarberg - 16 januari 2014 20:24

Ja mår illa.. Hela tiden :( å nej, jag är inte gravid. Helt omöjligt.
Trodde först att jag fått magsjuka men de hade ja icke.. Ja mår bara illa..
Så drygt.. Men men.
Har nyss lagt en väldigt trött Elise. Hon har knappt sovit nåt idag så hon var helt slut. Lill mumsan min. <3

Nu ska ja kika på reprisen av PH. Egentligen ett jävla skit program men ja har fastnat för de :p

Här ska jag nu ligga och tycka synd om mig själv en stund innan de är dax för träning. :)

Hejdå!

Av Evalena Hammarberg - 12 januari 2014 17:28

Jobbade mitt första pass efter en längre tids sjukskrivning igår. Gick kanon bra. Så härligt att få komma tillbaka till vardag igen. Kände imorse när jag gick av passet att ja gjort något vettigt. Var ett tag sen jag känt så.
Sen drog ja in till staden. Hitta ett par skor. Halva reapriset så ja betala 120 spänn för dom :-) så ja e nöjd.

Nu är jag hemma med en liten sjuk Elise. Blir inge dagis för henne imorgon. Mattias drog så fort ja kom hem. Hann bara säga hej å hejdå typ. Men de är väl så de är att vara tillsammans med en lapp. Renarna ska ju ha sitt dom å! :-P

Nu ska ja å Elise kolla på film.

Tjing!

Fika på törners. Billigt? Nä..

Av Evalena Hammarberg - 9 januari 2014 15:54

..så de kan gå. Sitter på akuten. Micke sladda av vägen å in i ett träd. Som tur va så gick allt bra men nu måste vi kolla upp nacke på både Micke och Alva.

Av Evalena Hammarberg - 8 januari 2014 20:32

Hälsat på Jennie idag. Bjöd in mig själv på kaffe :). Magen börjar växa mycket nu. Så jäkla spännande!! Är så glad för deras skull. Dom passar så bra ihop.
Längtar tills jag och Mattias ska ha barn igen. Va så mysigt med barnmagen och alla sparkar! :-) Men de dröjer nog ett tag tills de blir.

Har tvätt dag idag igen. Så skönt när all tvätt är ren!

Nu ska vi fika te å macka sen blir det nog godnatt.

Hejsvejs!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards