eva-lenas

Alla inlägg under november 2015

Av Evalena Hammarberg - 5 november 2015 09:49

Idag tog vi ledigt från dagis, för idag får vi besök :)
Rosa, Ellen och Nila kommer snart. Sen kommer vanna efter skolan. Kul! :)

Fixade gymkort i Tisdags så ikväll drar vi iväg å gymmar! Så skönt att få komma igång igen!!

Jamtli står på schemat i morgon. Elise blev överlycklig när jag berätta att vi skulle dit. (tror inte hon har en aning om vad de är) men kul att göra henne glad :)
Och på lördag är det kalas för Nila. Roligt när det händer saker :)

Av Evalena Hammarberg - 2 november 2015 18:36


Helgen har varit rätt lugn.
Åkte till stan i fredags med min lilla familj. Åt pasta&oxfile på Via grande. Handlade fredagsmys och lite vin sen for vi hem


I lördags följde jag med Nille och Annasara till stan. Vi åt en pasta på Vezzo, drack en latte på espresso house och sen blev det bio. Paranormal activity. Lääskig!! :)

Söndagen blev vi inne mest hela dan. Vi storsäda, fixade en tjälaknöl (den började vi med på lördagen) sen bjöd vi hit mamma, Helena och Ulf på middag :)


Idag åkte vi och hälsa på Rosa. Hon bjöd på lunch. Nila och Elise stod för underhållningen. ;) haha.

Ikväll är de föräldramöte. Mattias får gå så får ja stanna hemma med barnen.
I morgon tar jag med Jennie till stan. Ska fixa gymkort och fixa lite andra grejer. Äntligen börjar jag ta tag i saker :)

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards