eva-lenas

Alla inlägg under maj 2014

Av Evalena Hammarberg - 30 maj 2014 21:01

Tog med min lilla familj in till stan idag, och handla lite saker. Kul med nytt! Har fixat och donat här hemma huur länge som helst, men ändå så blir man aldrig helt klar.. Fast det är väl så det är.

Har inte hänt sådär jätte mycket senaste tiden. Fixade barnvakt i lördags och for till kaxås. Storasyster Evelina fick "äran" att passa både Vince, Freja, Elise och Nila. Herregud vilket jobb!! Haha. Men de gjorde hon bra och det var väldigt uppskattat! :) <3

Nu ska ja ut på ballen och kika om bordet jag målat har torkat. I morgon blir det jobb!


Lunch på Viktoria gallerian. Elise njöt av pappas Cola..


Jag målar och Mattias sätter panel :)

Och de här var ifrån då Evelina var barnvakt till alla ungar. :)

Av Evalena Hammarberg - 20 maj 2014 21:37

Vilken dag..
Började med migrän. Trodde ja skulle bli sängliggande hela dagen men icke! Klockan 11 var jag uppe. Då satte vi igång med målning av hallen. Jäklar så bra de blir.

I morgon blir de jobb. Men sen ledig en vecka. Sköönt. :)

Vet inte va ja ska skriva så ja bjussar på lite bilder istället.

Hej!


Tror de här blir kanon, då de är klart ;)


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards